Sešity #2



Už v pondělí začíná další školní rok a pokud stále hledáte tipy, jak si ozdobit sešity, jste tady správně, protože ve druhé části letošních Back To School článků vám ukážu 4 jednoduché nápady, jak si desky vyzdobit.


Jako první tu mám hned dva tipy, ke kterým potřebujete pouze vodovky. První sešit, jak můžete vidět na fotce, je pouze pocákaný barvami, které vytvoří efektivní kaňky. Na druhém jsou tematicky namalované baňky. Tyto sešity dělala moje mladší sestra.


Na dějepis jsem si nakreslila siluetu dívenky, která pouští balónek. Pozadí vybarvila červenou anilinkou a ještě před zaschnutím posypala solí, aby nebylo pozadí jednolité. U tlustších sešitů vám nejspíše na okraji zbyde kousek volného místa, kam už čtvrtka nevyjde. Na toto jsou dobré washi pásky, či jakékoli jiné ozdobné pásky.


Jeden sešit jsem chtěla nějaký opravdu jednoduchý. Literaturu jsem tedy pouze přelepila ozdobným růžovým papírem s puntíky a nalepila bílou cedulku. Vzorované čtvrtky najdete buď ve větším papírnictví, nebo je občas mívají v Lidlu, odkud jsou i tyto.

Doufám, že se vám letošní tipy líbily a inspirovala jsem vás k výrobě vlastních obalů na sešity.

Původní datum vydání: 31.8.2019

0 komentářů