Luhačovice



Ahoj. Po dlouhé době jsem napsala na blog další článek. Já vím, aktivita za září je prakticky nulová. Nebudu říkat, že od teďka se to změní, protože sama nevím, jak to budu stíhat. Je toho teď na mě moc.
Dnešní článek bych chtěla věnovat městu Luhačovice.




V Luhačovicích jsem byla o prázdninách a musím říci, že lepší počasí jsem si nemohla přát. Neprošla jsem sice celé město, ale musím říci, že ta historická část s kolonádou se mi velmi líbila. Architektura je tu velmi pěkná.
Pokud jedete do Luhačovic s dětmi, nezapomeňte navštívit informační centrum. Nevím, jak je to teď, ale o prázdninách měli pro děti takové pracovní listy o Luhačovicích, za které dávali odměnu.
Určitě se Vám také při slově ,,Luhačovice" vybaví seriál Četníci z Luhačovic. V informačním centru mají o tomto seriálu různé zajímavosti.


Určitě nezapomeňte ani na pohodovou procházku po kolonádě. Okolo cesty jsou různé minerální prameny, květinové záhony a další domy. Najdete zde i obchody s různým zbožím - porcelánem, dárkovými předměty... Po kolonádě se někdy rozléhá i hudba z klavíru, který je volně přístupný návštěvníkům a hrát na něj může úplně kdokoli.


Stručně řečeno, Luhačovice se mi velmi líbily a jejich návštěvu mohu jen a jen doporučit.

Původní datum vydání: 24.9.2017

0 komentářů