Vánoční přírůstky 2019



Vánoční přírůstky patří mezi vaše nejoblíbenější články, a tak jsem je nemohla opomenout ani letos. A že se máte na co těšit. Pod stromečkem se mi sešlo rovnou 7 knížek, samé pecky, na které se už teď těším. Píši to ke všem podobným článkům. Nejde o žádné vychlubování. Jen vám chci dát třeba tip na knížky, co mě poslední dobou zaujaly, nebo i vy se můžete podělit o svůj dojem, pokud jste některou z nich četli.


Kroniky prachu mě zaujaly už v edičním plánu Fragmentu. Knížka vypadá na první pohled nádherně, její obálka je jedna z těch nejpovedenějších, ale i anotace vypadá hodně dobře a doufám, že si užiju krásný romantický příběh. Docela mě překvapilo, jak je tahle ,,knížečka" tlustá - má přes 500 stránek!!! Nemůžu se dočkat, ač do ní ponořím nos.


Tady snad nemusím ani představovat. Doufám, že 2.díl Nikdynoci bude ještě lepší než jednička.


Teď pro změnu knížka z úplně jiného soudku. Ze života knihomolky je sbírka krátkých komiksů, které, jak už název napovídá, vtipně zobrazují každodenní situace knihomolů. Autorku sleduji už dlouho a když jsem zjistila, že její komiksy vyjdou knižně, neváhala jsem ani vteřinu.


Sherwood je další knihou od Meagan Spooner, autorky Na lovu. Co jsem slyšela, tak není tak dobrá jako zmiňovaný retelling Krásky a Zvířete, což mě mrzí, protože ten se mi líbil hodně. Snad to nebude zas o tolik horší.



Ano, ano, další retelling. Není těžké uhádnout, jaká pohádka je moje nejmilovanější. Přiznám se, ani mi nevadí, že poslední dobou vychází tolik retellingů právě na Krásku. Ne každý je sice povedený, ale valná většina se mi líbila. Snad nezklame ani tento.


Nevlastní sestra je opět retelling, ovšem tentokrát Popelky. Příběh se točí kolem Popelčiny nevlastní sestry a jsem na knihu hodně zvědavá.


Poslední knihou je Krycí jméno Verity, po které pokukuju už od jejího vydání. Dlouho jsem váhala, zda koupit, či ne. Až teďka ji mám ve své knihovničce. Doufám, že bude stát za to.

A to je z letošních vydatných přírůstků vše. Četli jste některou z knížek? Jak se vám případně líbila/nelíbila? A co jste našli pod stromečkem vy?


Původní datum vydání: 29.12.2019

0 komentářů