Mé dětské knižní lásky #4



Minule jsem psala o svých oblíbených dětských detektivkách. V průběhu páté třídy jsem pomalu začala číst i jiné žánry - fantasy a dívčí romány. Co se týká romantických knížek, většinu názvů a autorů si již moc nepamatuju. Spíš jsem chodila do knihovny, a která mi padla do oka, tu jsem si půjčila. Na pár si ale vzpomínám.


Koně patří mezi má oblíbená zvířata. Když jsem našla tuto sérii v knihovně, neváhala jsem a přečetla jsem si ji. Vypráví o kamarádkách, které žijí na internátě jezdecké školy. Nečetla jsem všechny díly, jelikož je v knihovně ani nemají, ale je to takové letní, oddechové čtení. Knížky jsou krátké a tuto sérii mohu jen doporučit.


Věru Řeháčkovou jsem objevila v knihovně asi v šesté třídě a dodnes patří mezi mé oblíbené autorky dívčích románů. Píše krátké příběhy a co se mi na jejích knihách tak líbí, že nejsou ,,pouze" o lásce. Tato autorka napsala opravdu strašně moc knih. Já jsem četla jenom pár z nich, každé léto si dám nějakou jako oddechovku, ale zatím mohu říci, že v těch, co jsem četla, bylo i jiné téma, které se tam řešilo.

A poslední sérií je Alice a dóóóst.... U těchto knih nemám fotku, protože zrovna v knihovně nebyly. Jedná se o sérií, která vypráví o příhodách Alice. Knížky jsou moc vtipné a jejich čtení jsem si užila.

Původní datum vydání: 3.8.2017

0 komentářů