Sešity #1



Začátek školního roku je za dveřmi, a tak jsem si i letos připravila pár tipů, jak si jednoduše vyzdobit sešity a trochu si to učení zpříjemnit. Nejsou nijak složité a zvládne je úplně každý.
Druhou část článku s dalšími tipy můžete čekat ke konci týdne.


Začnu od toho nejjednoduššího. Sešit na chemii jsem si vyzdobila pouze barevnou skvrnkou, okolo přidala pár menších kapek a nechala zaschnout. Poté jsem jen doplnila sešit nápisem a je hotovo. Aby nebyl sešit pouze bílý, přelepila jsem zadní stanu žlutým barevným papírem, který ladí s přední stranou. Stejným způsobem jsem ,,vyzdobila" zadek i u následujících sešitů.


Na další tip potřebujete jen rovnostranné trojúhelníky, tyto jsou o straně 5 cm. Aby to ale nebyla nuda, vytvořila jsem si dvě barevné varianty. Spodní, tmavá, jsou pouze rozpíjené anilinky (použít můžete i obyčejné vodovky). Světlou částí je čtvrtka natřená barvou, kterou jsem ještě před zaschnutí posypala solí. Právě ta vytvoří zajímavé ornamenty.


Posledním tipem dnešní části je sešit na zsv. Na první pohled se může zdát jeho výroba složitá, ale opak je pravdou. Připravíme si silnější proužek čtvrtky, ideálně něco kolem 8 cm, aby se dal dobře držet. Na jeden okraj naneseme vrstvy barev. Já jsem použila modrou, bílou a fialovou. Temperami nešetřete, pokud budete mít malou vrstvu, nevytvoří vám požadovaný vzor. Stejně tak je důležité, aby barvy nebyly pouze na jednom místě, ale po celé délce proužku. Pak už jen stačí opatrně vzít proužek a sjet barvami po čtvrtce.


Tady můžete vidět onen pruh. Spodní část byla pokryta vrstvou tří barev, které se při ,,smáznutí" po čtvrtce smíchaly.

Původní datum vydání: 26.8.2019

0 komentářů