Sešity #2



Ahoj. Vítám Vás u dalšího článku. Dnes je tu druhá část nápadů a inspirace, jak si ozdobit sešity do školy. U všech fotek je zakryto moje jméno, které je napsáno stejným stylem jako názvy předmětů.



Jako první tu mám sešit na fyziku. Samozřejmě u všech sešitů záleží pouze na Vás, na jaký předmět je použijete. Nejprve jsem si rozvrhla pomocí pravítka jednotlivá písmena, aby byla stejně velká. Poté jsem si tužkou naznačila, jednotlivé čáry v písmenkách. Tento krok můžete úplně vypustit a dělat ho až poté, co natřete pozadí vodovkami, ale já jsem si raději vše načrtla tužkou a až poté obtáhla fixem. Všechny čáry jsou podle pravítka, aby byly rovné.




Na druhý sešit jsem opět použila vodové barvy. Na kus potravinářské fólie jsem udělala takové kapky, první obrázek. Poté jsem vzala čtvrtku a obtiskla jsem na ni barvy. Je to jednoduché, rychlé a podle mě to má úžasný efekt. Pak jsem už jen dodělala nápisy.


Na první pohled se může zdát, že jsem opět použila vodovky. Jedná se ale o anilinky. Na rozdíl od vodových barev mají zářivější barvy. Pokud je ale nemáte, vodovky Vám určitě budou stačit. Tentokrát jsem si na čtvrtku nalepila tenké washi pásky, aby mi zůstaly na papíře tenké bílé proužky. Pak už jsem jen vše přetřela barvami a pásky sundala.


Na poslední sešit jsem použila gelová razítka, na která jsem nedávno dělala unboxing. Motiv medvídka jsem natiskla na hnědý barevný papír, ketrý jsem přilepila na sešit a kraje oblepila washi páskou. Pak jsem už pouze dodělala cedulku se jménem a názvem předmětu.

Doufám, že se Vám letošní tipy na ozdobení sešitů líbily.

Původní datum vydání: 26.8.2017

0 komentářů