Unboxing #7



Téměř rok od posledního unboxingu a od toho knižního už rok a jeden měsíc. No, nejsem ten typ, co by pořád něco objednával, raději si zajdu do kamenné prodejny. Když už ale něco objednám, stojí to za to. Co mi přišlo tentokrát?

Už po několikáté jsem objednávala na e-shopu Megaknihy. Nikdy jsem s ním neměla problém a knížky vždycky přišly v pořádku. Balíček nepřijde zrovna nejrychleji, nakupovala jsem v neděli a pošta mi knížky přivezla až v pátek, ale nabízejí knihy za skvělé ceny. K objednávce jsem dostala i záložku, kalendářík a jedno DVD, ale to jsem nefotila.


Jako první tu mám Modrou jako safír a Zelenou jako smaragd. Jedná se o pokračování Rudé jako rubín a nebudu tedy říkat, o čem jsou, abych nespoilerovala první díl. Snad jen napovím, že pokud hledáte miloučkou romantickou oddechovku, nejlépe na léto, tahle série je pro Vás jako dělaná.


Míšu Burdovou miluju, a tak mi nemohla uniknout ani její nejnovější kniha Dcera hvězd. Obzvlášť na tu se moc těším.


Ano, já vím, s Maasovou mám dost skluz. Ale to nevadí, i tak si každou její knížku pořádně užiju. Chaol byl jedna z nejlepších postav v celé sérii až do Královny stínů, kde jsem ho moc nemusela. Jsem zvědavá, jaká bude Věž úsvitu, která vypráví právě o něm.


Jako další tu mám třetí sbírku komiksů od Sarah Andersen, kterou jsem už i přelouskala. Samostatnou recenzi na ni neplánuji, ale můžete si přečíst můj názor na ni na Databázi knih.


A nakonec Prokletý princ. Opět se jedná o pokračování, takže žádné spoleiry. Z Papírové princezny jsem byla naprosto unešená, ale někdo z Vás psal do komentářů, že další díly nejsou už tak dobré. No, uvidím. I tak se na knížku moc těším.


A to je pro dnešek všechno. Jak se znám, nejspíše to byl na dlouhou dobu poslední Unboxing, ale alespoň stál za to.

A co jste si poslední dobou koupili Vy? Četli jste nějakou výše zmíněnou knížku?

Původní datum vydání: 18.8.2018

0 komentářů