Vánoční přírůstky 2018



Rok se s rokem sešel a jsou tu opět Vánoční přírůstky, tentokrát už potřetí. Jak jsem psala i u minulých roků, nejedná se o žádné chlubení nebo něco podobného. Chci se jen podělit o tipy na knížky a třeba i vy mě něčím inspirujete.


Jako první tu mám čerstvou novinku z nakladatelství Cooboo. Nouzový kontakt mě zaujal na první pohled, doufám, že to bude příjemná oddechovka. Na Databázi knih sice zatím nemá skoro žádné hodnocení, ale riskla jsem to. Většinou si sice počkám na dojmy ostatních čtenářů, ale tohle je výjimka.


Na Kletbu vítězů jsem narazila ještě před českým překladem a jsem opravdu moc ráda, že se ji Fragment rozhodl vydat.


A poslední je Trnitá řeč. Od Leigh Bardugo jsem zatím nečetla vůbec nic - ani Grišu, ani Šest vran. Pokud můj blog ale čtete delší dobu, víte, že pohádky a jejich převyprávění miluju a Trnitá řeč mi tedy nesměla uniknout. Doufám, že se mi příběhy budou líbit, i když tento svět neznám.

Četli jste nějakou knížku z fotek? Pokud ano, co na ni říkáte? A jaké knížky jste našli pod stromečkem Vy?

Původní datum vydání: 29.12.2018

0 komentářů