Falešná kniha


Už dlouho jsem si pohrávala s myšlenkou, jak jednoduše vyrobit falešnou knihu, která by sloužila jako taková malá schránka. Teprve nedávno mě něco napadlo.
Jako základ jsem použila obal od bonboniery, který jsem následně přebarvila bílou barvou. Doporučuji nepoužívat štětec, protože jak je krabička lesklá, barva se bude stírat. Lepší je houbička, se kterou barvou nanáším jemným potiskáváním. Než mi barva uschla, připravila jsem si základ na desky. Velikost obdélníků záleží na velikosti krabičky, ale oba kraje jsou o 1cm větší než rozměr krabičky a hřbet o půl cm menší. Následně jsem vše nalepila na okrovou látku, aby ,,knížka" vypadala starší.
Poté jsem se opět vrátila ke krabičce. Dovnitř jsem nalepila obdélník ze čtvrtky, aby se dno zpevnilo, a okraje natřela jemně žlutou barvou, aby vypadaly jako zažloutlé stránky.
Desky jsem přelepila hnědou čtvrtkou. Použít můžete buď tavnou pistoli, tou jsem lepila látku, nebo lepidlo Herkules, ten jsem použila právě na lepení čtvrtek.
Když všechno zaschne, stačí už jen přilepit desky ke krabičce.



Původní datum vydání: 28.7.2018


0 komentářů