Diář


Za pár dní je tu rok 2019 a je tedy nejvyšší čas porozhlédnout se po nějakém diáři. Nevím jak Vy, ale já mám strašný problém najít takový, který by mi ve všem vyhovoval. Proto jsem se rozhodla si ho vyrobit sama. Diář jsem dělala už vloni na rok 2018, ale jak asi víte, v lednu jsem moc článků nevydávala, a tak Vám alespoň ukážu, jak jsem si ho rozdělila. Pokud se tedy rozhodnete vyrobit si také svůj diář, datum a dny budete mít jiné, než jsou na fotkách.


Jako první jsem si vystřihla takový malý lístek, kam jsem si napsala všechny zkratky, které budu používat. Poté jsem ho přilepila na vnitřní stranu desek. Když ho tedy budu kdykoli potřebovat, stačí ho překlopit a mám vše po ruce.


Na diář jsem použila čtverečkovaný sešit velikosti A5. Při rýsování si tedy stačí pořádně rozpočítat čtverečky. Ještě než jsem se vrhla na samotné měsíce, nakreslila jsem si malý roční přehled. Vyšlo mi to vždy 6 měsíců na dvojstránku. Sem si můžu zapisovat svátky a narozeniny, nebo třeba i důležité akce, které vím dlouhodobě dopředu.
Jak si můžete všimnout, na okraje stránek jsem nalepila washi pásky. Doporučuju udělat každý měsíc jinou barvou, lépe se pak budete v diáři orientovat.



A teď už se můžeme vrhnout na samotné měsíce. Každý měsíc jsem se rozhodla vybarvit v jiném stylu - na fotkách můžete vidět leden laděný do modra. Velký plánovací kalendář nesmí chybět. Sem si zapisuji různé akce. Zároveň si označuji svátky a volné dny červeně. Všechno tak mám na jednom místě.


Jak si narýsujete jednotlivé dny v měsíci, už záleží jen na Vás. Mně vyhovuje mít na dvojstránce celý týden, ale pokud potřebujete více místa na poznámky, klidně udělejte na jednu stránku jen jeden den.



Na závěr přikládám už jen pár tipů, co všechno můžete do diáře ještě zařadit. Je to jen na Vás, jaký si ho uděláte.

Původní datum vydání: 23.12.2018

0 komentářů