P.S. Stále tě miluju


Autor: Jenny Hanová
Ilustrátor: Není
Počet stran: 304
Rok vydání: 2016

Lara Jean nečekala, že se doopravdy zamiluje do Petera. Vždyť jen předstírali, že spolu chodí. Ale v jednu chvíli oba předstírat přestali a najednou je Lara Jean zmatenější než kdy dřív a neví co dělat. A pak se do jejího života vrátí kluk, co se jí dříve líbil, a spolu s ním i to, co k němu cítila. Je možné, aby byla holka zamilovaná do dvou kluků najednou?
Půvabné pokračování knihy Všem klukům, které jsem milovala
ukazuje, že láska není nikdy jednoduchá, ale že možná to ji činí tak úžasnou.


Můj dojem: Minulé léto jsem si přečetla knížku Všem klukům, které jsem milovala a pokud můj blog sledujete už delší dobu, víte, že jsem z ní byla přímo unesená. Rovnou Vám mohu prozradit, že další díl má očekávání rozhodně nezklamal. Nejedná se o výplňkový druhý díl, jak to často u trilogií bývá. Tohle je pořádná jízda.

Knížka se opět veze na letní, sladké vlně. Styl psaní je čtivý a nechybí ani scény, při kterých se smějete tak nahlas, že na Vás lidé v okolí vrhají tázavé pohledy. Pokud ovšem nemáte rádi slaďáky, tohle asi nebude nejlepší volba. Příběh by se Vám mohl zdát až příliš klišoidní (což je, ale to ho dělá tak kouzelným).

Oproti prvnímu dílu jsem ráda, že Margot nebyla už tak umělá. Opravdu mi to u čtení vadilo a její postavu jsem vyloženě nesnášela. Ale tady to bylo jiné. Ne, že bych si ji vyloženě zamilovala, ale chovala se celkem přirozeně a byla fajn. Kitty se naproti tomu vůbec nezměnila a její střelená povaha pozitivně oživovala děj. A teď se dostávám k Laře Jean. Popravdě, nevím, co si o ní mám myslet. V mnoha okamžicích mi připadala až přehnaně žárlivá a dětinská, ovšem částečně k tomu měla dobrý důvod. A co se Petera týká, někdy jsem si myslela, že se změnil a že už nebude takový frajírek, jakým byl v prvním díle, ale vzápětí jsem byla vyvedena z omylu. Do příběhu ovšem vstupují i postavy nové a jsou naprosto skvělé.

Když to tedy shrnu, tahle roztomilá knížka je ideální na léto. U postav je vidět i vývoj a jsem opravdu zvědavá, jak to celé skončí v třetím díle.

Hodnocení: 9/10


Původní datum vydání: 8.5.2018


0 komentářů