Unboxing #8



Tento týden mi přišel balíček z Albatrosmedia a jelikož máte unboxingy rádi, jdeme se na něj podívat společně.


Ještě než se dostaneme ke knížkám, které jsem si objednávala, chtěla bych vám ukázat dva dárky, které jsem dostala k nákupu. Jedná se o Měsíční deník, což by měla být humorná knížečka, a placku k narozeninám nakladatelství Cooboo. Z ní mám obrovskou radost a nemůžu se dočkat až si ji připnu na plátěnku.


Jó. Už ji mám taky doma! Království popela nemusím asi nikomu představovat. Kdo mě sleduje déle, možná tušil, že poslední díl ze série Skleněný trůn nesmí v tomto balíčku chybět.


Aladin je další knížka z kolekce od Disneyho, ve které se snoubí filmové snímky a krátce převyprávěný děj příběhu. Ze stejné série mám i Krásku a zvíře, a pokud vyjdou v budoucnosti další, určitě si je nenechám uniknout.


Další peckou je Nikdynoc. Ano, přiznávám, zatím jsem ji ještě nečetla. V blízké budoucnosti to ale hodlám napravit.


Kráska a zvíře je moje nejoblíbenější pohádka, a tak si nemůžu stěžovat nad množstvím retellingů, které na tuto pohádku vychází. Temné a osamělé prokletí je chválená knížka, tak uvidíme. Snad nezklame.


Americký roadtrip mě zaujal už v jednom z blogů na stránkách Cooboo. Zatím je hodnocen jako průměrná knížka, avšak to mě neodradilo.


A to už je výsledek dnešního unboxingu. Užívejte zbytek prázdnin a uvidíme se zase u dalšího článku.

Ewilka

Původní datum vydání: 15.8.2019

0 komentářů