Vánoční přírůstky 2017



Ahoj. Vítám Vás u letošních vánočních přírůstků. Vloni se Vám tento článek docela líbil, a tak jsem se rozhodla ho letos napsat také. Jak jsem již vloni zmiňovala, neberte ho jako chlubení. Jen Vám chci ukázat, jaké knihy mi přibyly do knihovničky a na jaké recenze se případně můžete těšit.
Ještě než začnu, chtěla bych Vám popřát šťastný nový rok 2018.


Jako první jsem dostala Faju, pokračování Naslouchače. Toto je knížka, na kterou se strašně těším (ale to na všechny, které jsem dostala). Naslouchač byl jedním slovem skvělý. Jsem zvědavá, jak se bude příběh vyvíjet dál a pokud jste Naslouchače ještě nečetli, měli byste to rychle napravit.


Další knížkou je opět druhý díl, tentokrát ovšem z young adult série Všem klukům, které jsem milovala. Je to poměrně známá série, autorka Jenny Han byla letos na podzim v Praze na Humbooku a podle knížky se chystá i film. První díl byl skvělá miloučká oddechovka, tak doufám, že mě P.S. Stále tě miluju nezklame.


Probuzení Simona Spiera jsem si chtěla koupit již na Světě knihy, ale k mé smůle byla kniha již vyprodaná. Tenkrát kolem ní bylo velké bum, doufám že se mi bude také líbit. Podle knihy se chystá také film, proto bych ji chtěla stihnout přečíst ještě před filmem.


A posledním letošním vánočním přírůstkem je knížka Ubulená hromádka štěstí, kterou jsem již přečetla, ale samostatnou recenzi na ni neplánuji, jelikož by byla velmi krátká. Chtěla bych ale opět napsat Knižní rok a tam by se objevit měla.

Na všechny knížky se moc těším a nevím, na kterou se vrhnout dříve. A co Vy? Jaké knížky přibyly Vám?

Původní datum vydání: 28.12.2017

0 komentářů