3. narozeniny blogu


Dneska slaví blog třetí narozeniny. Možná to bude znít jako klišé, ale mám z toho velkou radost a všem Vám moc děkuju. Děkuju za každý Váš komentář, každé přečtení článku i za Vaše připomínky, které mi pomáhají posouvat blog dál. Jsem moc ráda, že jste tu se mnou dál, i když tento rok nebyl příliš povedený. Od září do prosince nevyšlo téměř nic a na začátku roku 2018 jsem měla opět psací krizi. O to větší radost mám, že i tak jste to se mnou nevzdali.
Za ty tři roky ušel blog dlouhou cestu, tedy aspoň tak to vidím já. Když se podívám na své staré články, nejraději bych je všechny někam zahrabala, aby je už nikdo neviděl. Na druhou stranu, i ty jsou součástí blogu a kdybych je smazala, smazala bych i značnou část jeho historie. Nedávno jsem je procházela a s nimi i staré komentáře. Celkem mě překvapilo, kolik blogů už vůbec neexistuje nebo jejich autoři/autorky nevydávají články už déle jak rok a půl. Je to opravdu velká škoda, spoustu z nich jsem měla ráda. Nejspíše teď řeknu to největší klišé, co existuje. I kdyby tu bylo jen pár lidí, co čtou Vaše články a blogy, nevzdávejte to. Protože jestli Vás to baví, jestli Vám to dělá radost, nezáleží na tom, kolik budete mít komentářů nebo liků.
Všem Vám moc děkuju a doufám, že i nadále se budete na můj blog rádi vracet.

Původní datum vydání: 2.8.2018

0 komentářů