Novinky


Ahoj.
Po opravdu dlouhé době se opět ozývám. Celou tu dobu jsem totiž pracovala na novém designu blogu a s velkou radostí Vám ho dnes mohu představit. Kromě nového kabátku jsem přidala i pár úplných novinek. Nebudu to zdržovat a jdeme rovnou na to.

O novém vhledu jsem začala přemýšlet už na začátku července. Mou prioritou byla především přehlednost. Chtěla jsem, aby návštěvník už na první pohled poznal, o čem tak blog je a všechno bez problémů našel v menu. Poslední dobou jsou Tipycz především o knihách a tomu původní vzhled neodpovídal. A co si budeme nalhávat, přehledný taky dvakrát nebyl.
Nyní tedy můžete najít všechny rubriky na horní liště, i s ikonkou ,,Domů", která Vás vrátí na úvodní stránku.

Nejspíše jste se na ně teďka podívali a možná jste si všimli i ikonky ,,Tipy kolem blogování". Ne, opravdu Vás zrak neklame. Už delší dobu si v hlavě pohrávám s nápadem na novou rubriku, mám i pár poznámek, ale zatím na ni nemám tolik času. Předpokládám, že začne (snad) vycházet až v roce 2019.

Další novinkou je přehlednější seznam sérií a projektů, taktéž na horní liště.
Teď se dostáváme na samotné postranní menu. Až do této doby jsem se podepisovala názvem blogu - Tipycz. To se ale změní. Na většině sítích používám přezdívku Ewilka, a tak se budu jmenovat i tady na blogu. Více o mně se můžete dočíst v novém článku (odkaz v menu u autora), kde budou i dosavadní úspěchy blogu.

Mezi kontakty můžete vidět novou ikonku wattpadu. Ráda píšu a už nějaký čas přidávám na wattpad krátké povídky. Budu ráda, když se na ně třeba podíváte. Nejsou to sice žádné světoborné romány, ale píšu je ráda.
To už je k novinkám asi vše.

Doufám, že se Vám nový design líbí a pokud narazíte na nějakou chybu, určitě mi napište. Nejsem dokonalá, a i když jsem vše několikrát kontrolovala, je možné, že jsem něco přehlédla.

Ewilka

Původní datum vydání: 1.12.2018


0 komentářů