Všem klukům, které jsem milovala


Autor: Jenny Hanová
Ilustrátor: Není
Počet stran: 320
Rok vydání: 2015

Milostné dopisy mají mnoho podob. Lara Jean nikdy žádný nedostala, ale pár už jich napsala - na rozloučenou. Lara žádnému klukovi nedala najevo, že se do něj zamilovala. Místo toho mu napsala dopis o tom, jak se cítí, pečlivě ho zapečetila a schovala do krabice pod svou postelí. Ale jednoho dne dopisy z krabice zmizí a Lara zjistí, že je někdo rozeslal. A najednou musí čelit všem svým pocitům, které před světem - a hlavně přímo před adresáty - pečlivě ukrývala! A jak se postupně vyrovnává s minulostí, zjišťuje, že něco dobrého to rozeslání dopisů přece jen přineslo.

  
Můj dojem: Nastalo léto a já jsem dostala chuť pustit se do nějaké hezké a klidné romantiky. Přečetla jsem si knížku Všem klukům, které jsem milovala a myslím, že jsem si nemohla vybrat lépe.

Knížka je taková milá a jednoduchá oddechovka, kterou máte za chvíli přečtenou. Ze začátku příběh vypráví spíše o Lařiných kamarádech, rodině, minulosti a domácnosti. Je to poklidný úvod do příběhu, a i když se tam nic moc nedělo, vůbec mi to nevadilo.
Nevím proč, ale trochu mi knížka připomínala deníček. Možná to bylo krátkými kapitolami, ale spíše si myslím, že za tím jsou Lařiny poznámky a ,,kecy" okolo. Ty mě bavily ze všeho nejvíce a vnášely do příběhu jemný humor.

Lara Jean mi ze začátku přišla tak trochu střelená a myslím si to o ní do teď. Ale v tom dobrém slova smyslu. Patří mezi snílky a romantiky, je trochu naivní a často dřív jedná, než myslí, čímž se příběh ještě více zamotal. Ale jako hrdinka byla fajn.
To se ovšem nedá říci o její sestře Margot. Já snesu, co se týká hrdinů, hodně, ale tato postava mi opravdu pila krev. Připadala mi hrozně chladná a ,,umělá". Jsem ráda, že v knížce tak moc nevystupovala.

Všem klukům, které jsem milovala mohu jen doporučit, ideálně na léto. Je to knížka, u které můžete vypnout a nad ničím nepřemýšlet. Chytla mě už od první stránky a já už se nemůžu dočkat, až si přečtu druhý díl, jelikož po tom otevřeném konci potřebuju vědět, co bude dál.

Hodnocení: 9/10


Původní datum vydání: 22.7.2017


0 komentářů