Koruna


Autor: Kiera Cassová
Ilustrátor: Není
Počet stran: 280
Rok vydání: 2017

Když byla Eadlyn přinucena zúčastnit se Selekce, netušila, že by se mohla zamilovat do jednoho z 35 nápadníků. Ji prostě žádná pohádka nečekala! Jen počítala dny, až bude moct poslat všechny domů. Po událostech, které se odehrály v paláci, si ale uvědomuje, že nemůže být na všechno sama. A že srdce někdy překvapí i nejotrlejšího cynika. Co když ale bude muset učinit volbu, která je důležitější, než si kdy pomyslela?


Můj dojem: Přišlo to, co se stát muselo, a tak je tady závěr celé série Selekce. Pro mě osobně byla Koruna hodně smutnou knížkou, jelikož jsem věděla, že je to poslední díl miloučké série o princeznách. Jinak je ale Koruna vtipná a především čtivá. Kiera Cass je paní spisovatelka. Nepíše sice nijak akční romány, ale přesto dokáže čtenáře vtáhnout do knihy.

U Koruny mi přišlo, že se toho dělo daleko méně než v Dceři, ale stále se četla rychle. Autorka do děje vsadila jemný humor a díky rozhovorům mezi postavami děj krásně plynul. Přestože Koruna není žádný literární skvost, má své jedinečné kouzlo. Nečekejte dlouhé popisné části ani skvělou zápletku, která Vám vyrazí dech, tahle knížka má jediný úkol a tím je, aby jste se u čtení rozplývaly nad přeslazenou romantikou.

Oproti Dceři se trochu změnila i jedna postavou. Eadlyn. Zatímco v Dceři ukázala svojí panovačnost, v Koruně se otevřela a dovolila nám nahlédnout do své složité osobnosti. Stále je trochu namyšlená, ale hned ze začátku knihy se chová i soucitně. Mně Eadlyn nevadila ani v Dceři, ale v této knížce ji mám ještě raději.

Celou sérii Selekce hodnotím velmi dobře a pokud jste ji nečetli, hurá na ni. Otázkou ale je, zda se Koruna vyrovná ostatním dílům. Mně se nejvíce líbil první díl, ale i tak musím říci, že Koruna je velmi dobrým závěrem celého příběhu a rozhodně pro mě nebyla zklamáním.

Hodnocení: 8/10


Původní datum vydání: 16.7.2017


0 komentářů