Knihovníček #4



Ahoj. Vítám Vás po dlouhé době u nového článku. Více jak dva měsíce nic nevyšlo a možná to vypadalo, že jsem s blogem skončila. Důvodů je několik. Zaprvé jsem chodila do půlky listopadu do tanečních, a tím pádem už nebylo tolik času na blog. Zároveň jsme ve škole začali nacvičovat divadelní hru, kterou trénujeme někdy i o víkendu a poslední dobou se jí věnujeme opravdu hodně. A ten třetí a nejzásadnější důvod je, že od konce září mám knižní krizi. Pomalu se z toho dostávám, ale během těch dvou měsíců jsem přečetla prakticky jen povinnou četbu a pak jsem si rozečetla několik knížek. Neměla jsem ani náladu na psaní, ale teďka bych chtěla opět začít, tak snad se mi to povede.


1. Mám mladší sestru.
2. Se sestrou máme domácího mazlíčka - křečka.
3. Jmenuje se Ouško
4. Je mi 16 let.
5. Jsem velký introvert (A i přesto píšu blog.).
6. Jen těžko byste našli většího puntíčkáře.
7. Miluju pohádky od Disney.
8. Moje nejoblíbenější je Kráska a zvíře.
9. Pohádky mám ráda všeobecně (Ráda se dívám na ty starší české - například Popelka, Zlatovláska...).
10. Můj neoblíbenější seriál, a zároveň jediný, který sleduju, je Hra o trůny.
11. Hrávala jsem na flétnu, teď už jen někdy.
12. Chodím do ZUŠky na výtvarný obor, asi 10 let.
13. Mezi mé nejoblíbenější barvy patří bílá, šedá a všechny odstíny modré - nejvíce se mi líbí námořnická modrá.
14. Nesnáším růžovou.
15. Nemám nejoblíbenější písničku - vlastně poslouchám takový mix všeho.
16. Mezi moje koníčky patří kromě čtení i kreslení a fotografování.
17. Mám ráda strategické (deskové) hry.
18. Jednou bych se chtěla podívat do Francie, hlavně do Paříže.
19. Jediný sport, ve kterém se alespoň trochu orientuji, je biatlon a je to jeden z mála sportů, které sleduju v televizi.
20. Nepiju kafe.
21. Mám ráda ananas.
22. Miluju fantasy - nejen jako knihy, ale i jako filmy.
23. Mám velký strach ze tmy.
24. Někdy dostanu chuť napsat nějakou povídku nebo fejeton, ale většinou ji poté nikomu neukážu.
25. Už nevím, co bych měla napsat.

Původní datum vydání: 3.12.2017

0 komentářů