Exploding box #1



Ahoj. Dneska jsem si pro Vás připravila návod na exploding box. Jedná se vlastně o krabičku, ze které když sundáte víko, otevře se Vám do kříže, kde jsou různě nalepené fotky. Podle mě je to super nápad na dárek. V 1. části si ukážeme, jak si připravit základní kříž. Jdeme na to. :)


Základem je tedy kříž skládající se z pěti malých čtverců. Každý čtverec má stranu 10 cm.


Tyto kříže potřebujeme celkem tři, ovšem každý s jinou velikostí. První je tedy ze čtverců o straně 10 cm, druhý ze čtverců o straně 9 cm a poslední ze čtverců o straně 8 cm. Všechny jsou vyrobeny z obyčejné čtvrtky. Aby ale nebyly pouze bílé, nalepovala jsem na ně ještě barevné papíry. Není dobré používat tenké papíry, protože nejsou tak pevné a krabatí se. Já jsem použila papíry o gramáži 135g/m2, které jsem koupila v Lidlu.


Ke krabičce potřebujeme i víko. Základem je opět čtverec o straně 10 cm. Dále jsou tam obdélníky 10x3 cm. Nezapomeňte na chlopně na slepení víka dohromady.
Všechny části jsem lepila Herkulesem. Nikam nechvátejte a dejte si s tím záležet. Opravdu se nevyplatí chvátat, protože pak se může stát, že se Vám něco odlepí.
Doporučuju vždy průběžně všechny části zatěžovat. Pokud jeden den něco slepíte, dejte to přes noc pod něco těžkého (např. knížky). Pomoci Vám mohou i kolíčky.
Teď máme připravený základ: víko a jednotlivé kříže, které zatím nelepíme dohromady - dohromady je slepíme až po zdobení.

A to je konec první části, kde jsme si ukázali, z čeho se exploding box skládá a jak si vyrobit základ. Příště Vám ukážu pár nápadů, jak ho vyzdobit fotkami, samolepkami a vším možným.

Původní datum vydání: 18.3.2019

0 komentářů