Mé dětské knižní lásky #5


Fantasy neodmyslitelně patří k mému životu. Vybrala jsem pár knih, které se mi velmi líbily, ale i tak jich je hodně, proto budou rozděleny do dvou částí. Fantasy jsem začala číst koncem páté třídy a dnes je to jeden ze žánrů, které vyhledávám.

Mojí úplně první fantasy byl první díl ze série Křišťály moci od Michaely Burdové Zrada temného elfa. Knížka se mi tak líbila, že jsem za týden měla přečtené tři díly. Tehdy jsem si knížky hlavně půjčovala z knihovny, a tak jsem musela jeden celý rok čekat na poslední díl. Řeknu Vám, že to bylo strašné. Tohle je jedna ze sérií, u kterých mě opravdu mrzí, že je nemám doma. Pokaždé, když chodím do knihovny, čtu si z ní své oblíbené pasáže. Křišťály moci jsou moje srdcová záležitost.
Od Michaely Burdové mám přečtené i její další série - Syn pekel a Volání sirény. Jedinou nepřečtenou sérií je Poselství jednorožců, na které si chci najít čas a číst všechny tři díly za sebou. Autorka psala příběhy i na blog - tady. Prokletí úplňku jsem si moc oblíbila a doufám, že jednou dopíše Míša i závěrečný třetí díl.

Další sérií, kterou jsem měla rychle přečtenou, byl Percy Jackson. Všechny knihy od Ricka Riordana si myslím, že jsou super právě díky tomu, že se dozvíte i něco z mytologie. První díl Percyho jsem měla přečtený asi za dva dny, a tak jsem šla do knihovny pro jeho další knihy. Druhý ani třetí díl tam neměli, ale půjčila jsem si čtvrtý, pátý, tuším, že i první díl série Bohové Olympu, a sérii Kronika Cartera Kanea. Ano, četla jsem ho na přeskáčku. Příští rok si ho chci přečíst pěkně díl po dílu.

A poslední fantasy knížkou v tomto článku je Únos čtvrté princezny. Není to úplně čistá fantasy. Vypráví příběh o princezně, která se má provdat za prince, ale nechce ho. Je to knížka plná romantiky, ale opravdu se mi líbila. Jednou si ji chci přečíst znovu.

Doufám, že se Vám článek líbil a příště se uvidíme u posledního dílu této série.


0 komentářů