Proč jsem přestěhovala blog

Když jsem začínala s blogováním, nikdy jsem si nemyslela, že tenhle článek budu psát. Nicméně už je to tak, Tipycz se přestěhovaly na novou adresu.
Na Blog.cz jsem strávila přes čtyři roky. Zažila jsem ještě Standu, kdy Blog fungoval, jak měl, ovšem od té doby, co odešel, Blog pomalu upadal. Objevovaly se malé technické potíže, problémy s přihlašováním a minulý rok mi byl i zablokován blog. Vždy se to ale nějak vyřešilo. Nevím, jak s ostatními, ale se mnou adminky vždy komunikovaly a problém řešily přes soukromé zprávy. Minulý pátek se ovšem na Srdci blogu vyskytl příspěvek, který hlásal konec Blogu. Ten byl následně smazán a nahrazen jiným, ve kterém stálo, že Blog bude fungovat dál. Ke mně se to ale dostalo až v pondělí, a kdyby byla pravda, že končí, nemusela bych z těch 4 let vidět jediný článek. Už jsem si nemohla být jistá ničím. A tehdy jsem se rozhodla blog přestěhovat.
Všechny články jsem si tedy zálohovala do počítače a po vytvoření stránky na blogspotu jsem je jeden po druhém přemístila. Kromě pár vánočních přání atd. tu tedy najdete všechny recenze, tipy na výlety i DIY, které jsem za ty roky napsala. Adresa zůstala téměř stejná. Měla jsem štěstí, jelikož ,,tipycz.blogspot.com" ještě nebylo obsazeno.
Co bude se starým blogem, nevím. Ve středu mi byl opět zablokován z důvodu ,,porušení pravidel" a situaci opět řeším s adminkou. Pokud ale nebude odblokován do 2 týdnů, automaticky bude smazán.
Přiznávám, o přesunu jsem uvažovala už před rokem, ale moc se mi do toho nechtělo. Přeci jen to není je tak. Musíte vytvořit zcela nové stránky, přetáhnout všechny články (,kterých není zrovna málo), a předělat většinu odkazů. Navíc jsem si říkala, jestli to má ještě cenu. Začínáte skoro od nuly. Teď už ale vím, že to smysl má. Za tímhle blogem jsou roky práce a přijít o ně, by mě opravdu mrzelo. Ačkoliv už na blogování nemám tolik času, což je vidět i na počtu článků, pořád mě to baví a věřím, že i starší články mohou někomu pomoci a poradit.
Je mi jasné, že tímhle přesunem ztratím hodně návštěv. Pokud opravdu dojde ke smazání starého blogu, čtenáři, kteří nenavštěvují mé sociální sítě, nebudou o přesunu vůbec vědět, protože kvůli banu je nemám jak jinak informovat. Zároveň přestanou fungovat odkazy na recenze z Databáze knih, stejně tak odkazy na články a fotografie z vyhledávače. Tento krok byl ovšem nevyhnutelný a já doufám, že pokud vás mé články baví, zůstanete se mnou i na nové adrese a zahájíte se mnou novou kapitolu blogu.

Ewilka

4 komentářů

  1. máš pravdu, blog.cz přestával fungovat... já jsem minulý rok taky přešla z blogu na blogspot a jsem ráda, že jsem to udělala, zase mě baví mít nějaké svoje stránky, které navíc perfektně fungují a nabízí víc možností... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já jsem taky ráda. Ze začátku to byl sice boj s nastavováním a přesouváním, ale teďka jsem ráda, že jsem to udělala a mohu si všechno udělat podle sebe, a k tomu ještě bez reklam.

      Vymazat
  2. Taky jsem se přesunula z blog.cz, protože když loni v létě víc fungoval než nefungoval, už jsem na to jednoduše neměla nervy. Přesun článků mi dal sice pěkně zabrat, ale zpětně jsem ráda, že jsem to udělala. Tím spíš, že problémy na blog.cz víceméně přetrvávají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loni toho bylo dost no. Letos už mi došla trpělivost.

      Vymazat