Unboxing #6



Ahoj. Dneska mi přišel balíček a po dlouhé době je tu opět neknižní unboxing. Objednávala jsem z obchodu AKI-DEKORACE, který se specializuje na různé výtvarné potřeby. Podle mě mají celkem velký výběr. A co že jsem si tedy koupila?


Objednávala jsem ve čtvrtek 17.8. a balíček mi přišel dnes, ve středu 23.8. Pokud tedy něco potřebujete narychlo, raději se podívejte po jiném obchodě. Nicméně já jsem s obchodem spokojená. Co jsem se tak dívala po internetu, ostatní e-shopy prodávají gelová razítka, která jsem si koupila, za mnohem větší cenu. Co se ještě týká samotného obchodu: Po odeslání objednávky mi přišel na mail potvrzující mail, ale poté už nic. Nevěděla jsem, zda již byla objednávka zpracována, kdy bude odeslána, proto jsem psala na mail, který je uvedený na stránkách a odpověď mi přišla ještě ten samý den. Pokud tedy budete objednávat z AKI-DEKORACE nelekejte se, že Vám nepřišel již žádný mail. Já jsem se raději zeptala a přišla mi odpověď, kdy balíček odeslají.


Gelovým razítkům se někdy říká také silikonová. Jsou vyrobená z takové měkké hmoty . Pokud si nějaká budete kupovat, nezapomeňte se podívat, jak velké má balení být, abyste mohli odhadnout, jak velká budou i samotná razítka. K jejich používání totiž potřebujete i akrylový bloček, na který razítko přilne.
Gelová razítka mají tu výhodu, že jsou průhledná a vidíte, kam přesně tisknete.

Já jsem s obchodem spokojená a mohu Vám ho doporučit.

Původní datum vydání: 23.8.2017

0 komentářů