První


Autor: Kiera Cassová
Ilustrátor: Není
Počet stran: 278
Rok vydání: 2015

Když byla America vybrána do Selekce, ani ve snu by ji nenapadlo, že by se ocitla na dosah samotné koruny, natož k srdci prince Maxona. S blížícím se koncem soutěže narůstají hrozby za branami paláce a America si uvědomuje, jak je lehké všechno ztratit a jak těžce bude muset za svou budoucnost bojovat.

Můj dojem:Závěr celé série (pokud nepočítám Dceru) mi přišel přesně takový, jaký měl být. Jako u jediného dílu jsem měla pocit, že mu nic nechybí. Hned ze začátku se do děje nachomýtli rebelové a America si konečně ujasnila, s kým chce být. Konec byl už od prvního dílu jasný, ale i přesto jsem si ho užila.

V knize nechyběly ani situace, které jsem nečekala. Jednu chvíli jste nadšení, vteřinu na to se všechno změní. Některé postavy ukáží své pravé tváře.

V předchozích dílech mi vadil Aspen, ale v První jsem mu takový konec přála. Roli ,,záporáka" převzal Kota. Král a Kota byli jediné postavy, které mi při čtení nesmírně vadily. Jsem autorce nesmírně vděčná, že Kotovi nevěnovala více prostoru.

Všem doporučuji si knihu přečíst. Nehledejte v tom hlubší smysl a užijte si krásnou ,,pohádku" .

Hodnocení: 10/10


Původní datum vydání: 18.7.2016


0 komentářů