Vánoční přírůstky 2020

 

Vánoční přírůstky

Ahoj. Vítám vám u letošního článku s vánočními přírůstky, které máte velmi rádi, a tak jsem je nemohla vynechat ani letos. Doufám, že jste si Vánoce užili a alespoň trochu si odpočinuli.
Letos se mi sešly tři knihy a divila bych se, pokud byste o nich již neslyšeli.

Kroniky prachu: Pár stránek navíc...

První, a zároveň nejtenčí knihou je dodatek ke Kronikám prachu. Pokud mě sledujete již delší dobu, nemohlo vám uniknout, jak si mě knížka získala. Všemi deseti ji doporučuju. Pár stránek z této útlé knížečky jsem již přečetla a mám velikou radost z ilustrací, kterých je kniha plná.

Půlnoční město

Není asi žádným překvapením, že mi do knihovničky přibyla nová kniha od mé oblíbené Sarah J. Maas. Na sérii jsem hodně zvědavá, ačkoliv je to tedy pěkná ,,bichlička". No, uvidíme, kdy se k ní dostanu.

Mlčící fontány

A poslední knihou jsou Mlčící fontány od Ruty Sepetys. Ačkoliv se mi Sůl moře hodně líbila, další autorčiny knihy jsem zatím nečetla. Abych to tedy napravila, přála jsem si její novinku odehrávající se ve Španělsku za generála Franca.

A jaké knihy jste dostali vy? Rozečetli jste již nějakou?







2 komentářů

  1. Novú Maasovú som čítala cez vianočné sviatky a je to zaujímavý príbeh, komplikovaný svet a super postavy, máš sa na čo tešiť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším. Doufám tedy, že nezklame.

      Vymazat