Unboxing #9

Unboxing

Unboxingy u mě na blogu moc nenajdete. Vlastně vycházejí většinou jen jednou do roka, když si objednávám knížky na léto, protože jinak si knihy kupuji rovnou v knihkupectví. Včera mi ale přišel balíček z Albatros Media, a jelikož máte rozbalovačky rádi, nebudu to dál zdržovat a pojďme rovnou na to.

Světové osobnosti, jak je (možná) neznáte 2

První knihou v balíčku jsou Světové osobnosti, jak je (možná) neznáte 2. Dějepis mě baví a po této jsem pokukovala už delší dobu. Sice se jedná o druhý díl (jelikož mě osoby novověku zajímají více), ale s autorkou ještě nemám žádnou zkušenost. Včera jsem si četla kapitolku o Napoleonovi a ta se  mi  líbila, takže si myslím, že budu spokojená.

Sůl moře

Možná se teď divíte, co tu dělá Sůl moře, tu už jsem přece četla, nebo ne? Ano, je to tak. Sůl moře jsem četla asi před rokem a půl, kdy mi ji půjčila kamarádka. Je to ale jeden z těch příběhů, který chci mít ve své knihovně, jelikož vím, že se k němu budu stále vracet.

Holubice a had

A poslední knížkou je Holubice a had, všemi očekávaná novinka, která momentálně kraluje v knižní komunitě. Jsem na ni hodně zvědavá. Nebudu lhát, mám od ní celkem vysoká očekávání, tak snad nezklame.

Světové osobnosti, jak je (možná) neznáte 2, Holubice a had, Sůl moře

A to je z dnešního balíčku všechno. :)






4 komentářů

  1. Holubici a hada všichni tak strašně adorují, že se pro ni snad zítra stavím v knihkupectví. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Knihy vyzerajú naozaj dobre, poznám iba Holubice a had o tej som počula :D Ale dúfam, že všetky knihy budú dobré a hlavne, že si ich čítanie užiješ :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jestli neznáš Sůl moře, tak je to opravdu škoda. Je úplně skvělá, za mě jedna z nejlepších ya knížek.

      Vymazat