Dcera


Autor: Kiera Cassová
Ilustrátor: Není
Počet stran: 319
Rok vydání: 2016

Princezna Eadlyn od malička stále dokola poslouchala vyprávění o tom, jak se potkali její rodiče. Ona ovšem ani náhodou netouží opakovat jejich romantický příběh! O svém životě však nerozhoduje sama. Její protesty jsou naprosto zbytečné, i ona si musí manžela vybrat v Selekci. Nenechte si ujít příběh další generace princeznovské Selekce!

Můj dojem: Od Dcery jsem nevěděla co očekávat, jelikož ohlasy na ni byly různé. Šla jsem do ní s tím, že nepřekoná Selekci. Myslela jsem si, že kniha nabídne pouze selekci, kde místo prince bude princezna. Hrozně jsem se ale spletla.

Na Eadlyn jsem se připravila už předem. Souhlasím s většinou, že princezna je opravdu drzá, namyšlená a sobecká. Jediné, na co myslí, je ona sama a když se proti ní někdo postaví, začne si stěžovat a opakovat, jak je mocná. Mohu s klidem říct, že je ještě horší než America. Mimochodem America a Maxon byli v tomto díle naprosto úžasní.

Na rozdíl od předchozích dílů jsem si oblíbila více postav. Ať už nápadníky, královskou rodinu nebo postavy z původní trilogie.

Princezna je jako divoká střela a nevím, co od ní mám v dalších dílech čekat. Mám svůj tip, jak to celé skončí, ale nejsem si tak jistá jako u Selekce.


Hodnocení:9/10


Původní datum vydání: 25.7.2016


0 komentářů