5. narozeniny blogu



Rok se s rokem sešel. Dneska, 2.8.2020, slaví blog již 5. narozeniny. Za tu dobu se toho změnilo opravdu hodně. Když se podívám na některé články, které jsem psala před těmi pěti lety, nejraději bych zalezla někam do nory a už nevylezla. Tak moc jsou strašné. (Prosím, nevyhledávejte si je.)
Velkým krokem (, a já věřím, že kupředu,) pak bylo přestěhování blogu. Důvody jsem psala již dříve, ale chtěla bych Vám všem ještě jednou poděkovat. ,,Zlatá léta blogové éry" jsou pryč, v dnešní době ,,vede" především Instagram. Přiznám se, že pro mě je blog taková nostalgie. Články nevychází tak často, o pravidelnosti nemůže být řeč, ale vzdát se ho nechci. Je tu se mnou od úplného začátku, a i když nemá takovou sledovanost jako třeba příspěvky na Instagramu, baví mě ho tvořit.
Ještě jednou tedy díky Vám všem, kteří se mnou zůstáváte. 

2 komentářů