Záložka


Poslední dobou nemám na čtení moc náladu, dostala jsem se do malé čtecí krize a spíše se věnuji jiným koníčkům. Dlouho už ale nevyšel článek do rubriky DIY. Kdo mě zná, ví, že záložek mám desítky. To mi ale nebrání vyrobit si další, že?
Dnešní tip není klasický návod - bod po bodu, spíše inspirace, jak si zkombinovat svou vlastní záložku do knihy.


Co na záložku použijete je jen na vás. Za sebe mohu doporučit různé barevné, ozdobné a scrapbookové papíry s vyšší gramáží, aby záložka něco ,,vydržela". Budu se opakovat, ale skvělé papíry na tvoření mívají čas od času v Lidlu. Vhodné jsou také samolepky či razítka, stuhy atd.. K zahození nejsou ani dekorační nůžky, díky kterým můžete stříhat různé oblé tvary.
Základem je záložku nepřekombinovat. Zvolte si dvě tři barvy, do kterých budete celý výtvor ladit. Až budete mít v hlavě, jak má záložka vypadat, zkuste ji poskládat nejdříve bez lepidla, protože je možné, že něco nebude vypadat přesně podle vašich představ. Teprve když jste se vším spokojeni, jednotlivé části nalepte na záložku.
Je to jen na vás, jakou si vyrobíte. Fantazii se meze nekladou.




3 komentářů

  1. Ja osobne nie som na záložky nejako zaťažená, stačia mi tie z obchodu, ale na druhej strane sa rada pokochám peknými kúskami, len sa mi ich nechce vyrábať :D

    OdpovědětVymazat
  2. to je hezký :) já mám jako záložky nejčastěji pohledy nebo obrázky od bráchy :D

    OdpovědětVymazat